Search This Blog

Wednesday, September 18, 2019

Peter Suk Sin Chan: Director Maurice sent me this photo, he told me I ...

Peter Suk Sin Chan: Director Maurice sent me this photo, he told me I ...: 謝謝導演Maurice , 發了這張照片給我, 他告訴我. 我出現在國外版DVD封面中......十二年前我在這部電影中演鬼. 大多數人都知道我喜歡演鬼影片嚇唬人.... 我這場鬼景即使是很短. 但是分開在多倫多和蒙特利爾拍攝的, 接著結合在一起完成 Thank you ...

No comments:

Post a Comment