Search This Blog

Wednesday, March 9, 2022

Having a late din sum by myself 我一個人吃點心 - 陳叔善 Peter Suk Sin Chan ( Peter Chan )








我在下午 1.45 左右完成了我的事情。然後看到附近有一個 吃

點心的地方. 因為我不是那麼餓, 所以決定進去吃點心. 很高興發現他們供應 din sum 直到下午 4 點, 所以我仍然有超過 2 小時的放鬆時間...我只點了四個 點心. 下午 2 點以後這個地方不忙, 非常安靜舒適, 正好適合我休息一下! 慢慢喝我的茶, 獨自享受我遲到的午餐....我一點也不介意一個人吃飯……相反不知何故我喜歡這種生活方式.
.I finished my appointment late around 1.45 pm. Then saw a din sum place around so i decided to go in have din sum ,since i am not that hungry. Happy to find out they serve din sum til 4 pm. So i had more than 2 hours of relaxing time enjoy my late din sum all by myself.


 

No comments:

Post a Comment