Search This Blog

Thursday, May 19, 2022

我的維吾爾晚餐 ( 新疆 ) My Uyghur Dinner- 陳叔善 Peter Suk Sin Chan ( Peter Chan )













 

密西沙加有幾家維吾爾餐館。這是其中之一。今晚我我去吃維吾爾菜 ( ( 新疆菜 ) 作為晚餐。他們的大部分食物是羊肉和辣味,所以我沒有太多選擇,但我總是點新疆牛肉拌面和炒牛肉麵....你應該試試他們的新疆大盘鸡, 手抓羊肉, 烤羊肉, 抓饭....但我不吃羊肉,我也不喜歡煮雞...所以我不能點這些東西..... 請注意大部分新疆餐館, 菜都是大號的
There are a few number Uyghur restaurants in Mississauga. This is one of them. This is my Uyghur dinner for tonight...Majoirty of their food are lamb and hot spic, so there is not much choices for me, however i always order the beef noodle and the fry beef noodle

No comments:

Post a Comment