Search This Blog

Wednesday, February 16, 2022

去了我住加拿大密西沙加市的一家小餐館, 點了我喜歡的牛肉大餅. 我還點了冷菜紅油豬肚....陳叔善 Peter Suk Sin Chan ( Peter Chan )







 

今天午飯吃晚了,也是下午2點左右. 去了我住的密西沙加市的一家小餐館, 我點了我喜歡的牛肉大餅. 我還點了冷菜紅油豬肚,這裡做這道菜不是那麼辣的,所以我可以吃. 我在想許多餐館已經受夠了封鎖,這讓他們的生意付出了沉重的代價, 正因為如此,他們都很高興所有的限制都將被解除, 疫苗證他們不再關心了.不僅是華人餐館,還有所有大型西方連鎖餐館店,我去那裡他們甚至不再問了.
Having a late lunch today around 2 pm. I order my favor beef pan cake. I also order a cold dishes mild hot chilly pork. This restaurant make this dishes mild, not that hot and spices. which is good for me because i cannot eat very hot and spices food.

No comments:

Post a Comment