Search This Blog

Friday, February 11, 2022

Malaysian Food for dinner -陳叔善 Peter Suk Sin Chan ( Peter Chan )




 

去了加拿大 Unionville 靠近 "Markhham 萬錦市 " 的華人購物廣場一間餐廳吃馬來食物. 我從未去過馬來西亞,但我經常聽說他們有非常美味的食物. 正因為如此,我不知道如何判斷那裡的食物是正宗的 或是不正宗....只是想嘗試一下而已...我沒有要亞參叻沙 Asam Laksa, 因為我已經在我住的城市嘗試過了.我點了印尼炒飯-非常美味, 用甜豉油雞胸切小粒配煎雞蛋和蝦片..我忘了拍照....但是今天這家餐廳的食物還不錯. 在我居住的城市 Mississauga 密西沙加市 ,只有一家新加坡餐廳我也去試了,還可以但選擇不多..
Went to have some Malay food in a Oversea Chinese shopping plaza in Unionville. I never been to malaysia but i often hear that they had very tasty good food. Because of this i don't know how to judge there food is authentic. Just want to try it out that's it. But the food in that restaurant was tasty.

No comments:

Post a Comment