Search This Blog

Wednesday, November 17, 2021

I enjoy going out for Vietnamese food once in a while - 陳叔善 Peter Suk Sin Chan ( Peter Chan )

 有很多越南人住在我住的城市 Mississauga 密西沙加市, 正因為如此,這裡有很多不錯的越南菜餐館. 大部分餐廳面積較小,但非常乾淨、整潔、舒適, 食物的質量很好.... 我偶爾也會獨自或者和家人一起去吃越南菜! 越南似乎很快就會成為最大的製造國之一,當我現在出去購物時,我看到越南製造的產品越來越多,而不是中國製造! 我居住的城市是加拿大最好的城市之一。它擁有超級城市所擁有的一切,但更新、更清潔、更安全。有很多工作機會從服務業,製造業,一般工人業 到高科技業..多倫多國際機場就是位於密西沙加市...這就是我 30 多年前搬到這個城市的原因,因為我在這裡開設了批發業務...如果香港人打算搬到多倫多,我的城市是你可以考慮的城市之一. 但與萬錦和士嘉堡相比,中餐館就少得多和差一些了.There is many good Vietnamese restaurants in the city where i live Mississauga. Most of them are good and sometimes i will go for Vietnamese food with my family. I enjoy their beef noodle soups, mix meat plates, shrimp roll, spring roll.....etc....









No comments:

Post a Comment