Search This Blog

Saturday, June 5, 2021

這是我在加拿大大學, 我的單身宿舍睡房....當年我的玩具狗狗已經知道了需要躺平 My Bedroom and my toy dog in my university dorm...



 

躺平

牆上的兩幅畫是我自己喜歡畫的抽像風格畫

我的同學很好,很多小裝飾品都是他們所有人給我的禮物,這只是其中的一部分,太多小禮物沒有空間完全展示它們....

That two painting is my own favor abstract style landscape painting that I did.
My school mates are nice, many of the little decoration are gifts from them

No comments:

Post a Comment